tirsdag den 10. maj 2011

Har du prøvet at genstarte?

klokken er nu 10.12 da jeg begynder at skrive dette, jeg mødte på arbejde kl. 8 og har haft telefonvagten siden da..

Da jeg startede som supporter havde jeg faktisk en hel del sympati over for brugerne og ville gøre rigtigt meget, det vil jeg stadigvæk, men jeg mister SERIØST utålmodigheden når jeg 15 minutter inde i fejlfindingen spørger om hvorvidt folk har genstartet og de svarer nej.

Almindeligvis er der en aftale bladt vores brugere at de SKAL genstarte maskinen før de ringer/skriver til IT, når folk de bliver stillet om til os siger vores telefon system det også.

Derudover spørger jeg ALTID når folk de kommer med et problem der plejer at kunne løses med en genstart, hvor folk desværre alt for ofte har tendens til at svare "jaja" lige meget hvad man spørger dem om i starten.

Nå, men det var bare lige lidt verbalt bræk over spild af tid og skattekroner som kan bruges til noget andet.
/Scoutie..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar