tirsdag den 24. maj 2011

Dumme håndværkere..

i dag har jeg så lige reddet 12000 ansatte og elever for ikke at kunne bruge firmaets tjenester i laaaang tid!
Vi har noget ombygning i gang, lige pludselig kommer der en murer vandende ind og siger: " der ligger et orange kabel i muren, kan jeg godt klippe det over?"
Ingen svarer ham (vi havde pisse travlt) og så mumler han: "nå så klipper jeg det altså!"
Så kom jeg op ad solen og spurgte ham om jeg måtte se det kabel der..
Det viser sig at Keglen ville klippe vores Fiber optiske forbindelse over, vore direkte forbindelse til vores net udbyder, jeg fortalte ham pænt at man altså ikke bare klipper kabler fordi de er i vejen...

hvis han havde klippet det over havde det kostet mere end hans egen månedsløn at "svejse" det sammen, alternativet var at trække et nyt, som ville tage DAGE!
Seriøst en kegle?!

/Scoutie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar