onsdag den 4. maj 2011

En digital verden med modstand.

Vi lever i en verden som konstant forandrer sig til det som jeg vil mene er bedre -  hvert fald på IT fronten, der er så meget som er blevet nemmere.
som verden er nu er den allerstørste begrænsning os selv, det oplever jeg dagligt når jeg som it mand i en større dansk uddannelses institution kommer ud til brugere og studerende for at fortælle, forklare og undervise i IT.
Jeg kommer dagligt ud til folk som har været på kurser som du og jeg som skatte borger har betalt for hvor de stadig nægter at bruge smartboards og pc'er.

Jeg vil generelt fortælle om sjove, dumme, fantastiske, geniale og absurde situationer fra Support fronten på min blog, derudover vil der komme nogle Tech news og åndssvage updates fra mit liv.

/Scoutie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar